poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Nowe doświadczenie

Miałam okazję sprawdzić na sobie technikę Access Bars, czyli technikę polegającą na dotykaniu określonych punktów na głowie. Ma to dawać efekt odblokowania różnych wewnętrznych przeszkód, przekonań i ruszenia do przodu w tych obszarach życia, w których jesteśmy gotowi na zmianę. Wcześniej nie słyszałam o tej metodzie, a ponieważ dostałam sesję w prezencie, to uznałam, że warto skorzystać.

Usłyszałam, że efekty mogę zauważyć równie dobrze już, jak i za kilka tygodni. Póki co, nie mam w tej kwestii nic do powiedzenia - sesja była dzisiaj.

Mogę natomiast powiedzieć, że taki doraźny efekt jest bardzo przyjemny, relaksacyjny. Taka chwila dla siebie. U mnie podczas dotykania głowy pojawiały się różne obrazy, kolory. Miałam wrażenie, że jestem świadoma, ale czasami chyba też przysypiałam. Osobiście bardzo lubię taki efekt masażu, więc jestem zadowolona.

Chętnych odsyłam do źródła, czyli do Anny Borawskiej i jej strony www.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz